Naar inhoud

Digitaal loket

Werking digitaal loket
Op het digitaal loket kan je verschillende documenten aanvragen via formulieren op deze website.
Na correct invullen en verzenden wordt informatie naar een e-mailadres verstuurd voor behandeling van je aanvraag.
Als je binnen 24 uur geen bevestigingen hebt ontvangen, kan je dat melden via e-mail: communicatie@beerse.be.

TIP:Heel wat bewijzen, attesten of formulieren kun je aanvragen via het burgerloket.
Even later ontvang je het document al in je (digitale) brievenbus.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
De persoonsgegevens die je invult, worden enkel gebruikt bij het verwerken van de aanvragen in het digitaal loket. Deze informatie wordt door het gemeentebestuur voor geen enkel ander doeleinde gebruikt en de informatie wordt niet ter beschikking gesteld van derde partijen.

Vragen?
Heb je nog vragen over de technische verwerking van het digitaal loket aarzel dan niet contact op te nemen met de dienst communicatie via tel. 014 62 27 62 of via e-mail: communicatie@beerse.be.

Alle categorieën