Naar inhoud

Digitaal loket

Werking e-loket

Via het e-loket kan je verschillende documenten digitaal aanvragen via online formulieren (e-formulieren).

Hoe versturen?
Je vult alle verplichte velden in. Een verplicht veld wordt aangeduid met een *. Uiteraard vul je ook alle andere velden in indien die van toepassing zijn.
Wanneer je alles hebt ingegeven, typ je de code in de afbeelding onderaan over. Opgelet! Geef je de code niet in, dan wordt het formulier niet correct verstuurd!

Om het formulier te versturen, is het nodig je e-mailadres in te vullen. Let op dat je geen fouten typt! Indien de dienst een foutief e-mailadres doorkrijgt, kunnen ze je niet meer bereiken en krijg je ook geen bevestiging van het e-loket in je mailbox. Nadat je je e-mailadres hebt ingegeven, klik je onderaan op ‘verzenden’.

Opgelet! Je kan – vóór het versturen - het formulier ook afprinten zodat je zelf een kopie hebt.

Bevestiging verzending
Indien het formulier correct is toegekomen, ontvang je binnen de 24 uur een bevestigingsmail in je mailbox. Opgelet! Heb je die bevestigingen niet ontvangen, dan werd het e-formulier niet goed ingevuld. Je kan dat dan melden via e-mail: communicatie@beerse.be.

De dienst die het formulier aankrijgt, stuurt je – indien nodig - nog een persoonlijk antwoordje terug. Zij maken eveneens de nodige documenten klaar en volgen alles verder op.

De diensten proberen de vragen binnen een aanvaardbare periode te beantwoorden.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
De persoonsgegevens die je invult, worden enkel gebruikt bij het verwerken van de aanvragen in het e-loket. Deze informatie wordt door het gemeentebestuur voor geen enkel ander doeleinde gebruikt en de informatie wordt niet ter beschikking gesteld van derde partijen.

Vragen?
Heb je nog vragen over de technische verwerking van documenten aarzel dan niet contact op te nemen met de dienst communicatie via tel. 014 62 27 64 of via e-mail: communicatie@beerse.be.